fredag

Igår tosdag var det dans, umgicks med Maribel och Karan och sov och Maribel. I dag så var det en halvdag i skolan, gjorde inte speciellt mkt, gick bara runt till alla lektioner och snackade med folk :) Lurade en klass att jag, Maribel och Ms. K var i ett band för vi hade alla lika dana DECA tröjor på oss :D Efter skolan så tog vi kort med tröjorna framför en skylt med DECA symbolen på. Maribel har alla dom bildenrna så dom kommer vell upp så småning om. När vi var klara stack vi alla och åt gratis lunch på en resaturang, dom har donerat pengar till oss och erbjöd en gratis lunch, vi hade jätte trevligt och maten var god. Efter lunchen åkte vi alla tillbaka till skolan och väntade på att litsa skulle komma och hämta mig. Vi sprang runt och flummade i bara t-shirtar. Det är 16 grader varmt och i solen blir det typ 20 grader ! Jätte skönt :D Nu är jag hemma och ska snart gå ut på en promenad med Litsa och hundarna, är hundvakt åt en hund som heter Bean i en vecka. Fick precis ett påsk kort från farmor också, jätte kul att läsa vad som händer ! Saknar er alla där hemma <3

Nu ska jag gå och smälta maten innan jag sticker ut och går.
Puss puss <3



Bilden är från DECA state men det var samma tröjor och människor som var med idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback