helgen i korthet

Helgen var rolig hände massa roliga saker, umgicks med Mika och andra folk hela helgen. I lördags så var jag och Litsa och kollade på Haleys talang tävling på skolan, det var typ som en skönhetstävling fast det handlar inte om utseendet utan deras tal, talanger och utstrålning det var jätte kul och se + att Haley blec krönt till Prinsessa ! det var två prinsessor och en drottning, i söndags kollade jag på Harry Potter hela dagen det var maraton på TV :) Träffade hela gänget på söndag kvällen för att prata om Spring Break, sedan så åkte jag hem och kollade klart på den 5:e Harry Potter filmen.
Skolan rullar på som vanligt, har inte så mycket läxor, och vädret är bra soligt, varmt och allt är bara bra! haha
I dag så tog jag en snabb promenad på 5 km ute på gatan och sedan var det middag och nu sitter jag framför TV och är trött. Har inga bilder från helgen än, dom är på Maribels kamera.


Josh och Haley :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback