Stressigt

Veckan efter Hawaii har varit ganska stressig kan man ju säga. Har haft hur mycker läxor som helst! Men nu är allting klart, lagom i tid för att åka på tävling med DECA och missa två mer skol dagar men det finns tid till allt :D Har inte gjort så mycket annat sen jag kom hem, har varit mycket med Maribel och Mika som vanligt, vi sov hos Maribel och haft massa kul :D Var även en DECA film kväll i fredags, vi kollade på Yes Man, det var roligt, hoppas vi kan göra något mer sådant !

I morgon åker vi som sagt till Bellevue som ligger ca 1 timma här ifrån och ska tävla mot folk från hela Washington, jag har pluggat lite idag och jag ska prata om ditribution och annat sådan skojjsigt. Det ska bli jätte kul att få komma iväg men ska inte bli lika kul som förra gången vi åkte när alla kunde vara med. Denna gång så kan vi som placera oss på förra tävlingen åka. Men jag hoppas det går bra för alla och att jag fattar lite av de jag snackar om :D
När jag kommer hem så är det Litsas brorsons födelse dag så då är det stort kalas här, sedan nästa helg så kommer Hanna upp från Portland, hon är den utbytestudenten som jag åkte och hälsade på hos under thanksgiving. Det ska bli kul, och förhoppningsvis så har vi en DECA kväll den helgen också så hon kan få träffa alla mina kompisar.
Sen är det bara ca. 2 veckor kvar till vårat påsk lov! Det ska bli jätte kul, ett gäng ska åka till en stuga på kusten och bo där över en helg sen så har vi en hel vecka med lov och hitta på massa roliga saker.

Ja just, Elina frågade mig när jag kommer hem från Sverige. Vi landar på Arlanda den 2:a Juli, kommer inte ihåg vilken tid men då kommer jag hem iaf. Saknar dig jätte mkt bästa vän ! <3


DECA filmkväll


DECA filmkväll :D


Kommentarer
Pappa säger:

Vi landar i Stockholm Arlanda (om allt går bra) den 2 juli kl. 21.25

2010-03-04 | 07:47:23
ida säger:

du är bruuun!! och jag gillar din tröja xD

2010-03-05 | 03:49:14
Bloggadress: http://idabergstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback