Mariners DECA Pro -Sports Career Day

Idag så åkte DECA till Seattle istället för att gå i skolan, vi åkte till Safeco Fields och fick lyssna på en föreläsning om hur det är att jobba för Mariners och hur dom fick sina jobb, hur man lätt klarar av en intervju och lite tipps inför arbetslivet, det var jätte intresant! Sedan så gick vi runt och kollade runt, åt varmkorv. Sedan var det dags för matchen, den var ca. 3 timmar lång och efter ett riktigt spännande slut så vann the Mariners! Vi kom tillbaka till skolan runt 17.00, åkte hem till Mika och väntade på att Stefan skulle komma och hämta mig. Nu så sitter jag i soffan, Jude sover på min axel, jag är hundvakt åt honom ikväll för Mika skulle göra något med sin familj.

I morgon så är det fredag och skolan slutar kl 11! Efter skolan så ska jag hem, städa rummet, träna och kanske göra lite läxor. Sedan så ska jag och Mika åka till Karans födelsedags kalas, hon fyller 18 :) På lördag så ska jag, Cassie och Kaeleigh åka till Bellevue och äta på The Cheese Cake Factory ! Vi har varsina presentkort där på 25 dollar vilka vi vann i vår marknadsföringsklass :D


Mariners game !


LOVE ! <3


!!


DECA !


Safeco Fields


bästa vän!


:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback