PROM !

Vaknade upp på lördags morgonen innan alarmet gick igång, både jag och Maribel var jätte uppspelta inför balen :D Vi tog varsin dusch för att sedan åka och fixa håret hos en utav Maribels kompisar. Håret blev jätte bra och vi var klara i god tid trodde vi, åkte till Fred Meyers och köpte en smörgås för att sedan åka tillbaka till Maribels hus  och fixa sminket. Blev jätte stressigt, jag skulle ha blivit upphämtad av Corey men han var jätte sen för han var tvungen att jämta upp Nate och hans date så jag blev tvungen att åkta dit med Maribel. När vi kom till Hotellet så tog vi massa kort och sedan så åkte var det party bussen som gällde. Vi åkte ner till Seattle stannade och tog massa fina kort, åt på Dick's och vi var tillbaka till Hotellet vi 7 när balen började. När vi kom dit så var det middag och sedan så dansade vi hela kvällen innan det var dags att åka hem till Mika och sova.


Jag och Litsa med Mikas nya hund :)


Jag och Mika <3


Corey och Jag


Marissa och Andrew, Nate och Kristi, Corey och Jag


Mikas valp och jag


Hela gänget framför Party Bussen


Jag och Corey, Maribel och Misa :)


Jag och Cassie <3


Corey och Jag


Party Buss :D


:D


:D


Första stoppet med bussen



Andra stoppet :D


Corey, Jag, Jassie Mae och Charles som förlovade sig innan vi gick på bussen ! :D


Tjejorna !


Party Buss :D


tredje stoppet


Jag och Mika xD


<3


:D


Inne på Balen :D


Trollkarl


Dansgolvet


Prom King och Prom Queen ! MARIBEL !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback