Senior Skip Day :D

I fredags var det Senior skip day vilket menas att alla seniors skolkar från skolan för att ha roligt till sammans och hinna med massa saker innan balen som är på lördagen. Jag vaknade hemma hos Mika, vi åkte runt och fixade massa saker innan Jordan kom över, jag fick skjuss till Maribels och Mika och Jordan körde ner till Oregon för att kolla på en konsert med deras favorit band. Hemma hos Maribel så grillade vi hamburgare, spelade baskeboll och umgicks i solskenet, det har varit perfekt väder hela helgen runt 20 grader och strålande solsken ! På kvällen så åkte jag, Karan och Jessie Mae och fixade våra naglar sedan så åkte jag och Marissa hem till mig och kollade på en film. Vi åkte tillbaka till Marysville för att äta resterna av maten som var kvar hos Maribel men hon var sen hem så vi spenderade någon timma i bilen, vi spelade massa roliga spel på Marissas iTouch och kollade på film. Tillslut kom maribel hem och det var sovdags.


Jag och Marissa


Charles xD


Jag, Amber och Marissa


Karan och Jessie Mae fixar naglarna

Kommentarer
ida säger:

hahah det brukar vara senior skip day här också men nu har dom en regel att om man skippar blire ingen bal :P

2010-05-11 | 03:37:12
Bloggadress: http://idabergstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback