tisdag

Jadu, inte så mycket har hänt sedan jag bloggade förra gången. Jag har tappat bort min telefon, den blev troligtvis stulen så den är borta för gått nu.. inte så där jätte roligt! Vi hade fixat så jag skulle kunna ta med mig den hem till Sverige men nu så lånar jag Stefans gamla telefon, det kunde ha varit värre men jag saknar min telefon ! Den hade massa roliga video klipp på jag och kompisar och från konserter men dom är borta nu. Förstår inte hur man kan stjäla någons mobil, man förstör ju någons liv totalt.
Har mest pluggat, sovit hos mika och baka chokladbollar till skolan. Vi har en stor marknads grej i morgon där vi ska redovisa vårat företag vi har byggt upp i några veckor nu, har gjort visitkort, brochyrer och massa roligt.

Nu är det 16 skoldagar kvar och 44 dagar kvar tills jag åker hem till Sverige, det känns helt jätte konstigt.


Jag och Yorgo :D


Jude och Yorgo :)


jag och yorgo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback