Göteborg !

I torsdags så åkte jag till Göteborg för att spendera helgen på en gård med massa utbytesstudenter som bor här i sverige och några tjejor som är från sverige och redan har varit på sitt utbytestudent år, precis som jag. Under helgen så lekte vi, snackade massa, delade upplevelser och umgicks! Det var jätte roligt och äventyret avslutades på Liseberg ! När jag kom hem från Göteborg så åkte jag direkt hem till Janne och Helene för att fira Helenes födelsedag. Idag söndag så körde jag och familjen hem till Morfar och Gittan för att överaska Gittan på hennes födelsedag :) Nu är jag äntligen hemma och i morrn är det skola igen som vanligt! Ska även ta skolkort i morrn, inte jätte roligt! 
 Här kommer lite bilder från helgen !




Göteborg!


Svenska tjejorna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback