åå så ja... måndag !

Tydligen så har jag bara tid och lust att blogga på måndagar :) Men veckan som har gått har varit rolig och det har vart mycket att göra! Frimis i fredags, skola, övningsköra, körskola, släkt kalas hos Moster och lite mer roligt !
Jag måste verkligen börja blogga mer här, men jag bloggar just nu mer på min andra blogg, där lägger jag upp bilder dagligen på vad jag hittar på och mina inköp m.m.

http://alexohrn.tumblr.com/ - klicka på länken för att komma till min engelska bild blogg :)

Men nu kommer det lite bilder här från veckan :)


Släkt kalas


Prata med Mika, Maribel och Kristen på skype!


Nya tränings kläder + skor och massa träning på Friskis !


Träning med Lillaget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback