Hejsan bloggen :)

Har haft en lite större blogg lust denna vecka måste jag säga :) andra gången denna vecka jag skiver ett inlägg !
Men idag så har jag haft min andra körlektion, det gick jätte bra! Fick köra lite mer runt i trafiken denna gång och jag fick lära mig massa bra saker + att jag fick läxa som jag måste öva på nu :) Senare på dagen så åkte jag med Elina och Filip ut i skogen och plockade svamp, vi hittade massa olika svampar, tratt kantareller, kantareller och taggsvamp :) Jag fick ihop en påse trattisar plus några kantareller som jag och mamma senare gjorde omelett på :) Nu kollar jag på Idol och i morrn har vi vår första vanliga idrotts lektion i skolan så nu ska det med ombyte också till skolan, som om datorn inte är tung nog, men det ska bli roligt att få göra något med klassen.

Godnatt !

 
Elina plockar svamp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback