Helgen

Fredagen var stressig, slutade skolan kl. 16.30 åkte och handlade mat och sedan så var jag tvungen att åka hem, göra mig iordning på cykla upp på stan tills kl 18.00. Jag hann tillslut med allting och kvällen blev lyckad! Firade födelsedagar, åkte taxi och åt på Max som vanligt :) Kvällen var jätte trevlig och en utav de bästa på länge ! På lördagen så gjorde jag ingenting, låg hemma och kollade på TV, var ute på en lång promenad med Torsten och tog massa kort. Sedan så kollade jag på film men Angelica och hennes kompis.
Idag så har jag varit och tränat Lillaget, ätit lunch med syster och varit och tränat på friskis, ett gympa pass blev det idag med min gamla dans lärare Anna. När jag kom hem så var mamma och pappa hemma igen, vi kollade på film och åt popcorn :) I morrrn så börjar jag och mamma på samma diet som vi gick på förut, 3 soppor om dagen och bara det i ett antal veckor. Det kommer bli jätte bra :D
Nu sitter jag och kollar på film på min nya TV som pappa har ställt in på mitt rum ifrån sommarstugan :)


Syster på restaurangen


Jag i väntan på bussen som aldrig kom så vi tog Taxi :)


Jag och Torsten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback