Lång Torsdag

Idag så började vi skolan 08.35, vi hade idrott. Teori, vi snackade om kost i 2 timmar och sedan var den skol dagen slut. Jag och Ida stack upp på stan, hon köpte två par jeans och jag köpte en klänning, leggings, örhängen, trosor och strömpbyxor :) Sedan så fikade vi på det nya kaffet inne på Träffpunkt. På vägen hem så stannade jag hos farmor och drack lite kaffe och satt och snackade innan det var dags för mig att åka hem. Låg framför TV:en ett tag, gjorde lite läxor och sedan så skulle jag cykla iväg till gymmet för att hinna träna lite innan kursen jag skulle på, på kvällen. Men när jag hade cyklat en bit så var jag nära att ge upp, det gjorde sååå ont i knät att cykla plus att jag blev tvungen att vända tillbaka hem för att hämta papper som jag hade glömt. Så då orkade jag helt enkelt inte cykla iväg igen så jag stannade hemma, körde ett eget träningspass, städade lite på rummet för att sedan sakta men säkert cykla iväg till Rådhuset för att sitta och lyssna på hur man ska bete sig när man jobbar på valet som är nu i September, det var vell inte det roligaste jag har gjort, men man får arvode för det. Det tråkiga var att jag missade min första ragga lektion med Elina! inte kul men det kommer många fler torsdagar :) När jag kom hem så gjorde jag lite kvällsmat för att sedan kolla på TV och nu gå och lägga sig . Godnatt <3


Innan skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback