Måndag igen

Så har inte blivit av att jag har skrivit något förra veckan. Men nu är det måndag igen och jag tänkte skriva lite om den gångna veckan. Skola som vanligt, har gått på teori kurs varje kväll inför körkortet och nu har jag även en körlektion inbokad nästa vecka. Sedan så har dansen kört igång och det kommer bli en jätte rolig termin med mycket roliga danser och mycket styrka! Har även hunnit varit och tränat på friskis och svettis ganska mycket i veckan men i fredags var jag hos sjukgymnasten, han sa att mitt knä är överansträngt så nu så går jag på ipren och måste vila knät en hel vecka. Vilket betyder ingen dans och ingen jympa på friskis på en vecka, men gymma får jag :)
I fredags var jag på frimis med tjejorna, en mycket rolig kväll! I lördags gjorde jag absolut ingenting, i går så tränade jag Lillaget, gymmade och åkte hem till farmor. På kvällen så övningskörde jag i nån timme med mamma :)

Idag har varit en lång dag. Började kl 08.40 med Filosofi, sedan var det lunch, gick till mammas jobb för att dricka min lunch och sedan så var det världens längsta engelska lektion för att sedan avsluta dagen med geografi, på vägen från skolan till barnträningen så märkte jag att jag inte hade mitt bankkort, gick tillbaka till pressbyrån där jag hade köpt kaffe på dagen och dom hade det! Hade glömt det i machinen.. inte så bra gjort. Barnträningen gick bra och när jag kom hem åkte jag och hämtade mina kläder jag hade beställt på posten! När jag kom hem åt jag lite soppa för att sedan övningsköra Angelica till Ica så hon kunde handla mat tills i morrn.


Dagens kläder


Kläderna + väskan + skorna från Nelly.com :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback