Måndah

Idag så vaknade jag med världens nack spärr, inte så roligt men jag drog mig iväg till skolan i alla fall. På Filosofin så diskuterade vi om vilka slags människor man skulle ta med sig upp till månen om jorden skulle gå under. Mycket roliga och givande konversationer :) Sedan så var det tandläkarn som gällde, gick dit dom kollade på mina tänder och vips hade jag tandställning igen... lagom roligt. Men ska inte ha den i så många månader så det är snart över och tänderna kommer att bli perfekta! Efter tandläkarn så gick jag tillbaka till Filosofi lektionen, sedan var det lunch gick till Apoteket i stället för att köpa alvedon eftersom jag hade jätte ont i tänderna, sedan gick jag tillbaka till skolan åt min shake till lunch för att sedan bestämma mig för att både värk i tänderna, ont i huvudet och nackspärr var en tillräcklig andledning till att sjukanmäla sig och trampa hemmåt till sängen för att vila upp sig innan teori kursen som började idag. Efter kursen så han jag knappt komma hem och äta kvällsmat innan Ida sms:ade och frågade om jag ville följa med och träna på Friskis så det blev ett jympa pass på kvällen. Kom lagom hem till Måndagsfilmen som denna vecka var A lot Like Love :) En jätte bra kärleksfilm som är helmysig! Nu sitter jag och ska koppla in datorn till TV:en så jag kan somna till One Tree Hill :)

Godnatt <3


Jag vill inte ha tandställning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback