Tråkig Onsdag

Skolan var det vell inge fel på, började kl 08.35, hade geografi sedan lunch och sedan var det engelska som gällde. På engelskan så kollade vi på en modern version av Romeo och Julia, den var vell inte jätte dålig men bättre filmer har man ju sätt. Efter skolan så åkte jag och Ida till Gröna Grodan för att prata med dom om att vi skulle göra en marknadsundersökning för dom. Dt gick jätte bra och nu ska vi bara komma på frågor att ställa sedan så är projekt arbetet igång. När jag kom hem så läste jag lite Harry Potter, sedan så kollade jag på One Tre Hill och Bones innan jag satt lite mer vid datorn, när mamma kom hem så åt vi middag och sedan var det Fångarna på Fortet som gällde han även kolla på Time Out innan jag drog mig upp till rummet för att sova. Inte världens mest händelse rika dag men det kan ju vara skönt de med ibland. I morgon så skulle jag och Elina ha börjat på ragga tillsammans men jag blev tvungen att gå på en kurs om hur man ska bära sig åt när man jobbar på valet som är om några helger. Kunde inte göra den nästa vecka eftersom att jag då ska gå på teori kurs hela veckan. Men men man får köra nästa vecka istället, kanske är bra att man får vila lite. Nu har jag kört lite mag styrka och ska försöka sova när jag är klar med detta inlägg.
Godnatt <3


Bästa boken!


Godnatt <3

Kommentarer
Eric säger:

Hahaha, den där versionen av Romeo och Julia (Romeo+Julia heter den om jag inte minns fel^^) lyckades jag sova mig igenom när vi såg den tillsammans med Sirpa (y)

2010-09-03 | 21:06:25
Bloggadress: http://fiedeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback