Helgen

Ja, nu var en helg till snart över. I fredags så firade jag Lili och Kajsa dom hade födelsedags kalas på strömpis, var först hemma hos Anna och sedan gick vi till strömpis och firade. Filip, Elina och Matte kom och hämtade mig vid 12 på natten och vi åkte hem till filip och kollade på film, sov hemma hos filip. I går, Lördag så pluggade jag företagsekonomi sedan så käkade jag pizza med Filip innan vi åkte hem till Elina. På kvällen så kollade vi på pirates filmerna och lagade jätte god mat. Idag så har jag och Elina varit på Eyra badet och solat och simmat lite, efter så cyklade jag hem till Janne och Helene för att sedan åka till Farmor och Farfar för att ata lunch. Nu sitter jag hemma och pluggar lite till, ska städa rummet och snart kommer Mamma och Pappa hem, senare ikväll så kommer Olle hem så vi får se om jag åker dit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback