VÄSTERVIK!

I fredags så satte jag mig i bilen och körde hem till Hanna i Västervik! Kom dit på fredag kväll som spenderades med att snacka massa om allt möjligt, mestadels USA :D Sedan så sov vi i hennes timmerstuga för att på lördagen åka in till Västervik och vara i hennes mammas lägenhet. Hanna åkte och jobbade så jag tog en promenad ner på stan och ner till havet innan Hanna slutade och vi började göra oss iordning inför kvällen. Kvällen bjöd på tjejmiddag hemma hos en utav Hannas kompisar och sedan så gick vi på krogen. Det var en väldigt trevlig kväll! På söndagen så tog vi det bara lungt och kollade på Gnomeo och Julia :) Kom hem i söndags kväll runt 20.00, köpte med mig annanas och glass hem till Elina och käkade stekt annanas med glass.


Utsikten från timmerstugan


Västervik


Tjejmiddag


Dancing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback