Big Daddy's

Började dagen med att ta en liten promenad med Yorgo för att pröva mina nya Nike skor jag köpte, dom verkar sitta riktigt bra faktiskt. Har även hunnit med att göra lite skolarbete och pratat med min lärare ska vara med henne från och med tisdag så det blev bra! Åkte även till the Outlet Mall och träffade Cassie :D vi gick runt och kollade lite, köpte inte så mycket ska åka tillbaka någon gång tidigare på dagen innan det blir så mycket folk! Träffade även Blair på hans lunchrast, mycket trevligt har saknat dom båda mycket. Kvällen spenderades på en resaurang kallas Big Daddy's där Stefans band spelade en trevlig kväll som nu avslutas i sängen, dags att sova. I morrn ska jag träffa massa kompisar och fixa med pappers arbete för att få vara på skolan nästa vecka. På torsdag ska jag gå med Litsa på hennes jobb det ska bli roligt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback