Gonuts!

Ojoj vad länge sedan det var jag bloggade. Har varit ganska mycket att göra nu som vanligt men snart är det jullov och det ska bli otroligt skönt! Ska dock jobba över julen och kanske hela lovet men det gör inget för man har inga läxor från jobbet :) Helgen var en riktigt trevlig helg, spenderade fredagen hemma hos Lasse och firade hans födelsedag med släkten. Sedan åkte jag hem till Olle och spenderade restan av kvällen hemma hos honom. I lördags så var jag  och tränade, sedan var det möte med gympan och tillsist åkte jag hem till fFarmor och Farfar och hälsade på:) I lördags kväll åkte jag hem till Frida och förfestade innan vi drog till Frimis och hade det roligt. Kvällen avslutades med en promenad hem med Olle och Ida. I söndags så pluggade jag matte hela dagen för inför nationella provet i matte D vi hade i tisdags! Så skönt att det är över.

I helgen så är det julmässa på Marieberg, Höst Soaré med gympan och julpyssel hemma hos mormor :)

Har även gjort en logga till vårt UF, vill ni ha en gonut är det bara att säga till, dom är små plastmunkar som man lindar sina hörlurar runt så de inte trasslar sig :) Jätte smart och dom är riktigt söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback