Julafton!

Julafton är snart över och dagen började med ett pass på jobbet, slutade kl 13.00 då kom Olle och hämtade mig, vi åkte till Coop för att köpa julklappar till Torsten för att sedan åka hem till mig där jag gjorde mig iordning, jag och Olle bytte julklappar. Av honom fick jag en jeans shorta från Lee :) Resten av julafton har spenderats hemma hos Lasse. Vi har ätit massa god julmat, kollat på Kalle Anka, delat ut julklappar och kollat på Harry Potter.

Årets julklappar blev: Lee Shorta, Canada Snow sockor, 3st kökshanddukar, 2st glasskålar från FärgForm, Nike träningsbyxor, En snuggie (filt med ärmar), pengar, presentkort på Marieberg, pocketbok - Lovligt Byte, Badanka och smörknivar från Lagerhouse, Termo-byxor och skaljacka från Didrickssons, Presentkort på Hälsokällan, Biljetter till musikalen Dirty Dancing, Microfiber handduk, Handgjord duk från farmor och en foundation!


Angelica och Amandus


Amandus öppnar julklappar


Jag får julklappar


Systrarna


Torsten i hans nya julklapp :)


lee


Skidkläder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback