livet

Hade en så sjukt fullproppad lång helg. Var ju lediga i torsdags och fredags så på torsdagen så satt jag med UF:företaget hela dagen på java och skrev affärsplan, bokförde och planerade resten av året. Senare på kvällen så var det sista barnträningen och efter det åkte jag och Ida hem till Louise för att kolla på filmer från Hawaii, basta och snacka skit :) Så underbart mysig kväll blev med med många goda skratt! Fredagen startades med 3 timmars jobb och sedan acupunktur innan det var dags att åka hem och plugga i flera timmar. På fredags kvällen så åkte jag hem till Ida där vi gjorde oss iordning, Vendela och Aurora kom även dit och vi hade en mysig tjej förfest innan vi drog till Ivy för att avsluta kvällen på Strömpis. Riktigt roligt kväll med många kära återseenden :) På lördags morgonen var det bara att pallra sig upp för att ta sig till jobbet på City Örebro kl 11, gick runt med glöggryggsäck på stan och spred lite julkännsla i det usla vädret. När jag jobbat klart så åkte jag direkt till Oscariahallen för att vara med på gympabarnens julavlutning. Vi fick fin fina julklappar som tränare, 275kr i presentkort på Kicks!
Ja och lördagen avslutades med sushi och One Tree Hill marathon med Elina :) I söndags så stog jag med UF på konserthuset hela dagen och sålde våra Gonuts! En väldigt lyckad dag och en mysig kväll hemma hos älsklingen som precis kommit hem från en långhelg i sälen :)

Nu är det tisdag och i morrn är det sista dagen i skolan vilket vi firar med skolavslutning på Ritz, middag på stora Örebro och seda utgång!


Gott hemma hos Louise


Tomtar på konserthuset :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback