Helgen

Nu är helgen över, och jag har hunnit med ganska mycket kan man ju säga!
Fredag var det släkt kalas för Angelica, bio och sedan frimis som gällde, lördag så skjutsade jag Elina och hennes mamma till Närkes Kil för att hämta deras bil, sedan så tankade jag bilen för första gången i mitt liv och sedan så tvättade jag även bilen. På kvällen så hämtade jag upp Ellen, vi köpte mat till att göra Pizza. Åkte hem till mig och lagade iordning pizza och kollade på Melodifestivalen. Senare på kvällen så hämtade jag upp Ida, Fanny, Melisa och Frida och åkte på klassfest. Kvällen avslutades på Max med Ida och Fanny och idag söndag har jag jobbat mellan 7 och 15.00 sedan så åkte jag hem till farmor en kortis för att sedan åka hem och sova i några timmar. Nu kollar jag på Harry Potter och har haft ett litet hemma spa:)


Vill ha sommar och sol NU !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback