Julen 2010

Julen är över och jag tänkte jag skulle ladda upp lite bilder från festligheterna, firade jul med att jobba på morgonen och sendan så åkte familjen hem till moster och Acke, jobbade alla tre juldagarna och på annandan så hade vi julafton hemma hos oss med pappas släkt :) Den 27:e så åkte jag och mina kompisar till Sälen :) Vi var där en vecka och åkte skidor och fira nyår! Nu är jag hemma igen och idag har jag jobbat kväll, i morgon blir det jobba och resten av veckan tänkte jag plugga körkortsteori.


Avslutning med Lillaget


Klädde Julgranen


Julmiddag med släkten


Julafton hos Moster


I väntan på Kalle


Barnen med Jultomten


Jul med familjen Öhrn


Amandus sover


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback