En vanlig helg helt enkelt

Hade en mysig lördag med två filmer hemma och sedan middag på Ivy med Pappa och Julia. Sedan gick jag och Julia för att hämta tillbaka mitt körkort och kort för någon hade hittat det inne på Frimis :) Vi satt där fram till kl 23.30 tror jag innan vi bestämmde oss för att åka hem. Jag han inte så långt för på vägen så mötte jag Kajsa, Lili, Julia L och Ennie som satt på uteserveringen på Satin. Så där hamnade jag tills dom stängde. Träffade massa trevligt folk som man inte har sätt på länge! Kvällen blev väldigt lyckad måste jag säga! Idag har jag rensat i mina lådor, tvättat, städat lite och sånt. Nu sitter jag och försöker hitta låtar till höstens träning med gympa barnen. Skriver ner det nya friståendet bit för bit också, det tar sin lilla tid fast jag är för första gången ute i god tid!

Har knappt klivit ur sängen idag, men jag har fått mycket gjort i alla fall! I morgon så jobbar jag kväll, 15.00-22.00, hoppas att det går bra kvällar är väldigt stressiga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback