Tittar tillbaka

Idag så var det först jobb till kl 14.00 sedan så åkte jag till gymmet och tränade lite innan jag cyklade hem och somnade på soffan, blev så otroligt trött när jag kom hem+ att jag har ont i magen, konstigt! Men det gör ingenting för i morgon så är det jobb som gäller igen och på kvällen så åker jag och syster ut till sommarstugan för att äta en god middag med våra föräldrar och för att jag ska kunna vakna upp där och dom ska kunna komma in och sjunga för mig som vanligt på min födelsedag! För på torsdag fyller jag 19 år! inte så jätte spännande men det betyder att man snart är 20 vilket är lite mer spännande men sen tycker jag att man kan sluta fylla år!

Min 18-års dag, vilket var en oförglömlig dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback