Vanliga livet

Nu har Mika åkt hem, vi åkte hem till Lasse i Solna för att sova lite innan det var dags att åka till flygplatsen kl. halv 4 på morgonen. En timma senare så var hon borta och på väg hem! 
Jag körde hem på morgonen och kom hem vid halv 8, gick och la mig och vaknade många timmar senare. Sedan blev det pannkakor hemma hos farmor innan jag och Elina gick till Ivy för att sedan gå på den sista Harry Potter filmen. Det var bra, men jag vill se den igen för det va så mycket att ta in! Idag vaknade jag hemma hos Olle, cyklade med honom till jobbet vid 6 på morgonen för att sedan forstätta hem. Somnade framför TV:en och nu ska jag iväg och träna innan det är dags att jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback