Skönaste helgen

I fredags så var det förfest hemma hos Elina, vi firade Filip för att han fyllt 20 år !! Senare på kvällen så gick vi till Strömpis. I lördags så gjorde jag ingenting, Olle och jag låg och kollade på Björn Gustavsson DVD:en på morgonen innan Elina och Filip kom förbi för att sitta ute i solen en stund. På kvällen så åkte jag och Olle hem till Elina för att äta fruktsallad och kolla på film, natten spenderades hos Olle och söndagen va en slapp dag den med. Gjorde absolut ingenting! Tog en promenad med Olle på dagen, åt lunch och sedan åkte jag hem. I går, måndag var jag ledig och jag städade rummet, gymmade, köpte hårfärg och pluggade matte. På kvällen var det barnträning och sedan åkte jag hem till Olle en stund innan jag åkte hem och gick och la mig. Det var min helg och nu sitter jag i skolan och har inte så mycket att göra, dagen började med en promenad med mamma sedan så slappade jag i sängen tills det var dags att åka till skolan.


Kommentarer
ida säger:

gulligulllgulliiigulllll finaaa!

2011-03-15 | 20:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback