Södertälje

I morrse kl 05.10 gick bussen till Södertälje med AGF tjejorna, det var dags för poängkakten klass B ! :) Har varit där nästan hela dagen med barnen och dom var jätte duktiga! Kom hem runt 16.00. Nu sitter jag och pluggar och planerar veckan, snart ska jag och mamma ta en promenad och sedan tänkte jag lägga mig i baded och vila lite faktiskt, har så enormt ont i  ryggen idag och det är inte alls roligt men ett varmt bad gör nog det hela bättre! Senare i kväll kommer Olle hit och sover och i morgon börjar en ny vecka men ganska mycket saker att göra men det ska gå bra, snart är det påsklov!


Nervösa tjejor innan det var deras tur!


Taggade :)


Jag vet faktiskt inte ..


Jag och maskoten


Laget efter tävlingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback