Sommar och sol

I går så var det skola på morgonen, efter lunchen så gick jag och Ida till gymmet och senare skulle vi ha en matte lektion som blev inställd, istället så kom Filip och hämtade mig och vi åkte hem till mig för att fixa lite fika att ta med ut till hans mormor och morfars sommarstuga, jag, Elina, Filip och Olle åkte ut till landet och solade i några timmar, det var jätte varmt och skönt! Åkte tillbaka in till stan, för att jag skulle och träna barna kl 17.15, efter det så var det dags för Yoga och när den var slut vid 20.00 så kom Olle och hämtade mig. Nu sitter jag vid datorn och har nyss kommit hem från Olle, han är i skolan och jag ska börja göra mig iorning för att åka till skolan, tänkte ta bussen eftersom att det är sista dagen som vårt busskort gäller, i morgon kostar det att åka buss till skolan så då blir det cykel!!


Filip visar stolt upp sin nya OnePiece :)


Elina myser i sin nya OnePiece och äter glurrbulle!


Olle


Filip


Jag i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback