Dagen efter

Sitter här och skriver på min Historia uppsatts, snart klar faktiskt! Ska bli skönt att få en sak färdigt i alla fall. Gårdagen var jätte trevlig! Spenderade hela förmiddagen med att handla och städa huset. Sedan åkte jag till skolan för att ha Historia och Matte. Försökte skynda mig hem men först träffade jag Sanna från gympan och snackade med henne en lång stund, sedan så träffade jag underbara Amandus och farbror Janne, så stannade och snacka där en stund. Kom hem runt halv 6 och startade med maten. Det blev lite jätte stressigt men det blev klart tillslut! Och det blev ganska bra faktiskt, inte högsta poäng men det var riktigt smakligt! När tjejorna åkte hem så kom Olle över tittade på när jag städade hela köket innan vi gick och la oss. Har tyvärr inga bilder från kvällen än, dom togs med Erikas kamera och jag har inte fått tag på dem än men det får bli en bild på Amandus istället!

Idag så ska jag till skolan en kortis och sen ska jag hem igen och plugga massa matte och skriva klart min uppsatts. I morgon är det nationellt prov i matte och på kvällen är det dags för det årliga elevshowen med entré :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback