drömmar

Av någon anledning så bloggar jag mycket mer när jag har mycket att göra, ett sätt att lugna ner sig på kan jag tänka mig :)

Det är onsdag morgon, älsklingen har precis åkt iväg till skolan och jag ska snart sticka till Willy's och handla massa mat till kvällen. Måste även städa hela huset och försöka hinna plugga en sväng också annars får jag ta och göra det hela dagen i morgon istället. Kan inte vänta på att sommarlovet ska komma, men det känns som en evighet tills dess, har så mycket kvar att göra och helger som är fyllda med jobb men snart så är det semester! Ska bara jobba en vecka efter skolan slutar sen så blir det sommarlov med Mika ända fram tills mitten på Juli då jag ska börja jobba igen! Sommarn kommer innehålla förhoppningsvis en roadtrip till t.ex. Tyskland, en vecka på Peace and Love festivalen och massa mys  med Mika, pojkvännen och alla underbara vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback