Hollywood Broadway

I fredags så var det dansuppvisning i Brunnsparken, vi körde våra två danser: A walk to remember och Alice i Underlandet. Mycket roligt, bilderna ligger på mammas och pappas kamera så dom kommer senare ikväll. Efter uppvisningen åkte jag hem till Olle och åt middag med hans släkt. I går morrse, lördag så var det jobb som gällde. Började kl 7 och slutade 14.15, ganska sköna tider. Efter jobbet så kom Olle hem till mig och vi somnade i soffan, vaknade en timma innan jag skulle vara hos Elina. Humöret var inte på topp, men fick skynda mig och göra mig iordning och cykla iväg hem till Elina. Där åt vi en jätte god middag och senare gick vi till Satin och tillsist Frimis innan Olle kom och hämtade oss. I morrse så låg jag och Olle kvar i sängen jätte länge, tills det var dags att ta bilren ut till sommarstugan och äta lunch med mamma och pappa. Nu har jag  precis kommit hem från Olle, han är på träning och jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback