Livet är ganska bra

Snart är sista hela veckan i skolan över, eller egentligen var den förra veckan eftersom jag var ledig idag. Men i tisdags hade vi "pluggdag" i skolan, vi satt och pluggade på de vi behövde och sen så blev det lunch med Fanny, Melisa och Ida på Creperiet. Tisdag eftermiddag/kväll spenderades på jobbet, kom hem vid 22.30 och stöp i säng. I går så tänkte jag gå upp tidigt för att åka och träna men jag försov mig så jag hann bara med att plugga lite innan det var dags för skola. Efter skolan så var det barnträning på Karro, påvägen hem träffade jag två tjejkompisar och vi började snacka massa om balen och alla förberedelser :) När jag kom hem så var släkten hemma för att fira Pappa som fyller år på lördag. Vi åt jätte god mat och fikade. Senare på kvällen så åkte jag hem till Anna och förfestade lite, spelade "med andra ord" och mitt lag var helt klart bäst! haha. Kvällen slutade med ett besök på Strömpis innan jag tog mig hemmåt med Elina och Olle. Stannade på Max påvägen hem. Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade när Olle skulle till skolan, gick upp och pluggade och solade sen har jag varit på stan och köpt hårfärg, vax och en FreeBra till balen :)
Ikväll ska jag och träna på friskis och i morrn är det skola! På kvällen ska vi fira Melisa som fyllde i måndags, på lördag ska jag jobba och på kvällen är det vår 3:e Halv åtta hos oss, denna gång hemma hos Carro :)


En freebra


Ellen, Anna och Johanna i går kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback