En helg för sig

I fredags fyllde Fanny 18år! Det var middag och tårta hemma hos henne först för tjejorna och sedan så kom det fler folk på förfest innan vi gick till Strömpis. Kvällen blev otroligt lyckad, rolig och full med överraskningar :) Blev hämtad av Olle senare på natten och på lördagen sov vi långt in på dagen. När vi väl vaknade så åkte vi till Marieberg, jag skulle köpa en vinterjacka jag hittat och Olle köpte en shorta. På vägen hem stannade vi på Hälls och fikade tillsammans, en riktigt mysig dag med älsklingen måste jag säga och idag firar vi 9 månader tillsammans kom jag på nu :) Lördag kvällen spenderades på Bamboo och Bells med Elina och Julia en mycket välbehövlig tjejkväll med mycket snack och trevligt sällskap. Senare på kvällen så åkte jag hem till Ida där det var fest, roligt hade vi lagom lugn och rolig kväll som slutade med att Olle kom hem till mig och sov. Söndagen sov vi hela förmiddagen, sedan gick jag upp och pluggade matte innan jag och syster lagade en farsdags lunch till pappa och sedan åkte jag iväg till jobbet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback