en kort sammanfattning

Denna helgen har en stor varit en riktigt mys helg. I fredags så firade vi att Farmor fyllt år med massa god mat, ost och kex och tårta :) Efter en som alltid lika trevlig middag och mys med släkten så åkte jag hem och gick och la mig, fredagkvällens festande kändes inte så lockande denna kväll måste jag säga. Även fast vi har haft lov så har dagarna gått i ett med jobb och plugg. I lördags så vaknade jag upp runt 10, så skönt att få vakna när man vill utan att behöva vakna av en väckarklocka! Jag pluggade hela dagen innan det var dags att gå till minneslunden med familjen. Vi gick dit för att tända ljus för de som inte finns kvar i vår släkt längre, som tur var är det inte så många men ändå lika jobbigt. Lördag kvällen spenderades hemma hos Olle, vi hyrde två filmer Kronjuvelerna och Black Swan dom var båda väldigt bra men Black Swan var väldigt psykande och läskig..
Sista dagen på lovet, söndag och jag vaknade av väckarklockan kl. 06.00 på morgonen. Dags att jobba, jobbade till 13 idag och när jag kom hem så var det plugg igen. Åkte hem till farmor en sväng nu på eftermiddagen och hjälpte henne äta upp resterna från fredagen :P Nu sitter jag här hemma i min säng och ska plugga massa matte nu innan det är dags att sova och ladda om för de sista veckorna på höstterminen!

Farmors kalas:




Minneslunden:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback