kaos?

Det är tisdag natt och det är dags att sova men jag känner mig sjukt tankspridd, hittar ingenting känns det som har tappat bort min tandskena och min bankdosa, rummet är stökigt och jag har ingen aning om någonting känns det som. Idag har jag i alla fall skrivit två stycken prov; affärsjuridik och matte D prov båda gick bra tror jag hoppas det i alla fall. Efter skolan så åkte jag hem, bytte och sen åkte jag tillbaka upp på stan för att strosa lite på stan innan det var dags att jobba. Spenderade kvällen på krämaren vid en glöggbar och serverade glögg. Precis innan vi skulle sluta så såg jag hur en gammal farbror rammlade upp för rulltrappan. Sprang fram och fick upp honom på benen med hjälp av två andra killar sedan så försökte jag hitta ett nummer till någon som kunde komma och hämta honom. Han hade hemtjänst men dom fick jag inte tag på, tillslut efter jag snackat med båda sönerna och lite annat folk så erbjöd sig en utav killarna som hjälpa mig lyfta upp farbrorn att följa honom hem så det löste sig tillslut.

Nu sitter jag hemma i mitt nya nattlinne som jag köpte idag på stan, köpte även en tvål, trosor och nattlinnet på Twilfit och sedan köpte jag en handväska på accent :)




Kommentarer
idaidiaidiaidai säger:

NICE !

2011-12-01 | 00:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback