Living life, for life, just to live

Godmorgon! Måste säga att livet känns ganska bra just nu, från och med i går vill säga! Hade ett matteprov igår och det gick vell bra men kunde ha gått bättre, så är det när man har 1000 andra saker att göra också, jag tyckte jag gjorde mitt bästa med den tiden jag hade så jag är nöjd! Hade ju även Svenska nationella muntliga att öva till, men det gick faktiskt också bra och jag är nöjd med alla mina prestationer denna vecka:)  Var i skolan hela dagen igår och avslutade dagen med en rolig danslektion på Entré. Åkte hem för att duscha och äta lite innan jag tog bilen hem till Olle och sov där. Vaknade i morrse för kanske en timma sedan, skjussade Olle till jobbet och sen åkte jag hem. Nu ska jag snart göra mig iordning för att åka till skolan och ha engelska. Blir en lång dag idag igen och jag vet inte riktigt vad jag ska göra efter, antingen så ska jag träna gympabarnen eller så ska jag åka och träna på friskis och svettis.
Idag är det onsdag vilket betyder att det snart är fredag men också att jag måste åka upp till Mariebergsnart och köpa en vinterjacka, kommer förfrysa snart! På fredag ska vi fira Fanny som fyller 18 och på lördag hoppas jag på andra roliga bravader! Som sagt, livet är bra just nu!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback