update

Hejsan, sitter hemma och kollar på TV, klockan är snart lunch dags och jag ska snart åka tillbaka till skolan. Vi hade nationella provet i svenska i morrse, jag skrev en uppsatts om ålder och att bli vuxen. Det gick ganska bra faktiskt men det får vi se när jag får betyget. Svenska är inte min starka sida. Fick reda på vad jag fick på matteprovet jag gjorde igår, VG! jätte nöjd trodde inte jag skulle få mer än G faktiskt så jag blev glatt överraskad!
Vi har ganska mycket att göra i skolan nu, speciellt till nästa vecka är det mycket att göra så jag ska börja plugga lite nu när jag har skrivit klart så jag slipper sitta i helgen och plugga. Måste åka tillbaka till skolan om en timma för jag och Ida ska träffa Marie och snacka om UF, efter det blir det en tur till gymmet och sedan åker jag hem och pluggar ännu mer.


Jag och Ida på skolavslutningen i 2:an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback