Helgen som varit

I fredags så blev det en spontan myskväll hemma hos Elina och Filip, med Matte, Julia och Olle :) Vi kollade på Idol och dom åt god mat. Vaknade upp hos Olle på lördagmorgonen, åkte hem tidigt för han skulle till stockholm. Passade  på att plugga lite psykologi innan det var dags att träna barnen i några timmar på Oscaria. När jag kom hem så var det städ dags, städade huset och väntade på att Frida skulle komma för att hjälpa mig göra iordning inför kvällens bravader. Senare på kvällen så kom det folk från min klass hem till mig, vi snackade, lekte och hade det roligt :) Söndagen spenderade jag på soffan, på friskis och framför psykologi plugg.







Bilder från min långpromenad med Torsten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback