H&M

Cyklade till H&M efter skolan och inhandlade en hårinpaktning, ett nagellack, en stickad tröja och ett linne :) När jag kom hem så pluggade jag massa matte innan jag var tvungen att gå över till att plugga massa svenska istället. Sedan bestämde jag mig för att börja äta vanlig mat igen lite smått i morgon, så nu ska jag börja äta små portioner mat så att kroppen vänjer sig vid vanlig mat igen. Hållt på i en vecka nu och tappat 4 kilo så jag är nöjd men jag kommer fortfarande att gå ner i vikt bara inte lika snabbt längre.
Kvällen avslutades med danslektion och sedan ett besök till Coop för att köpa lite saker jag får äta, till frukost i morgon blir det ett ägg, 2msk keso, linfrön, lite sallad och fiskrom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback