Mycket att göra

Jag har som vanligt mycket att göra men tror inte att jag har för mycket att göra, inte än i allafall. Det är mycket i skolan, tävling med gympa barnen snart och mycket annat man måste hinna med. Det jag egengtligen vill göra just nu är att sitta hemma med alla mina nya scrapbooking saker och göra ett eller flera fotoalbum om allt jag gjort det senaste året! Det ska jag ta och göra i helgen mellan träningarna och roligheterna :)

Just nu sitter jag och väntar på att matten ska börja om typ en halvtimma. Ska vell ta och dricka min lilla smoothie till lunch och tagga inför en lång Matte D lektion. Efter skolan så ska jag åka och köpa ett nytt nagellack och schampoo tror jag, det var extra pris på H&M så jag tänkte jag skulle pröva ett nytt schampoo för slitet hår, vilket bara är förnamnet för mitt hår :S Sen måste jag plugga massa innan det är dags för danslektion.
Ska försöka bli bättre på att blogga nu när det känns som jag har landat lite mer i mina vanliga rutiner efter USA resan, förkylningen är snart borta och det kommer bli en bra höst helt enkelt :)


på tal om hår, en bild på mig och Haley när jag var och hälsade på på deras college, Western.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback