Logan!

I dag så började jag dagen med en promenad som vanligt, sedan så gjorde jag mig iordning och åkte ner till the Outlet mall för att köpa nya converse men det var så mycket folk att det inte ens fanns parkering så jag struntade i det. Bestämde mig för att vänta utanför restaurangen OliveGarden på Mika istället. Efter lunch så åkte jag och Mika hem till Jessie Mea och Logan :) Det var roligt att äntligen få träffa lilla Logan och få ge henne mina presenter jag köpte hemma i Sverige, dom var väldigt uppskattade! På vägen från Jessie hem till Mika så lyckades jag få punka medans jag körde på motorvägen. Men allt gick bra, jag tänkte först byta däck själv men sen så hittade jag inte alla delar så Stefan fick komma och hjälpa mig. När jag äntligen kom därifrån så åkte jag hem till Mika, vi kollade på tv, åt rester från lunchen och åkte till Rite Aid och Bath & Body works. Spenderade massa pengar där på smink och lotions :) ganska onödigt men är man på semester så är man! Nu sitter jag i min säng på en fredag kväll ensam, kunde ha åkt hem till Mika igen och haft en liten tjejkväll med henne och Marissa men är för trött för att ens stå på bena så jag stannade hemma i stället. Är fortfarande ganska hängig och förkyld men det börjar bli mycket bättre, hoppas på att jag ska vara helt frisk i morgon! I morgon så ska jag kanske följa med Mika när hon tatuerar sig vi får se om det blir av men jag ska i alla fall åka upp och hälsa på Maria, Oz och Readen ! På kvällen ska jag och Mika sova hemma hos hennes gammelfarmor, dom är borta på semester så det är att vara husvakt som gäller.

Här kommer lite bilder från dagen:


Jag och Logan :)


Mamma Jessie med sin dotter


Mika med Logan


Sover på golvet :)


Dagens fynd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback