Packat och klart?

Denna helg har varit hektisk! I fredags så var tjejorna över på besök, lördagen startades med frukost på iHop sedan åkte jag till Solange och hälsade på henne en stund innan jag körde till Seattle för att träffa Kristen och hennes kusin. Vi tog bussen ner till Seattle. på kvällen åkte vi även tillbaka till Seattle för att kolla på the Space Needle. Idag vaknade jag upp till att Kristen lagade frukost åt oss och sedan satte jag mig i bilen för att köra i 2 timmar till Bellingham och Western för att hälsa på Maribel, Haley och Josh :) När jag kom tillbaka till Marysville vid 19 tiden så bjöd Mika mig på middag på en resaturang och sedan åkte vi hem till Jessie Mea och Logan. Har sagt adjö till alla nu och jag packar för fullt nästan färdig! I morgon bär det av hemmåt igen!



Seattle:







Western: (bilder från Haley)





Middag med Mika:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback