Praktiken

Nu har äntligen praktiken börjat, jag vbörjar kl 7 på morgonen, det tar ca 30 min att köra dit så det blir tidiga mornar nu! Idag så har jag mest varit på skolan, pratat med alla gamla lärare försökt att ragga lite jobb, ska in och prata i 3 klasser på fredag men i morgon får vi se vad som händer. Det finns alltid något att göra, lärarna behöver alltid hjälp med någonting, pappersarbete m.m. Efter praktiken så åkte jag till The outlet mall för att köpa skor till mig men jag hittade inga jag ville ha så det blev ett par nya träningsbyxor, en ny sportBH och en träningströja från Addidas. Nu har jag bara skor, underkläder och smink kvar på min lista på vad som måste införskaffas innan jag åker hem, och möjligtvis en ny väska men det problemet får jag lösa om några veckor.


Jag ifrån en utav våra DECA tävlingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback