Seattle!

I dag så vaknade jag upp hemma hos Mika, tog bilen hem åt frukost och umgicks med Alex, Katie och Aurora. Runt kl 12 på dagen så satte jag mig i bilen och åkte mot Seattle för att hälsa på Kristen. Hon bor i en lägenhet utanför Seattle. Vi åt lunch inne på Northgate shoppingcenter, där vi sedan shoppade lite saker, jag köpte några fler trosor och en tröja från Victoria's Secret, vi köpte även massa handsprit i olika dofter + en liten hållare så man kan ha handspriten hängandes från väskan! Hittade även skal till min mobil. Senare på eftermiddagen så tog vi bussen in till Seattle. Där gick vi runt och kollade lite, var nere vid havet och inne i alla turist butiker. Jag köpte plåster som ser ut som bacon och en fotoram som det står Seattle på. När vi var klara så åkte jag tillbaka till Marysville, åt middag med Mika på en resaturang och nu sitter jag i sängen. I morgon börjar sista veckan på praktiken. Tiden går hur fort som helst!


Bröllop


Gatumusikanter


Seattle restauranger


Glass


Jag och Kristen ute på en pier


närbild


Spåkvinna


:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback