tisdag - halva resan gjord

Hejsan!

Idag har jag inte gjort så mycket, praktiken började som vanligt kl. 7 på morgonen, under 2nd period kom det varor till DECA affären som vi sköter på skolan så jag packade upp och inventerade i affären under förmiddagen. På eftermiddagen så räknade jag matte.
I går kväll så var jag och Litsa på Zumba! Det var jätte roligt och vi ska gå i morgon igen, skönt att få röra lite på sig och jag tror jag ska forsätta med Zumba när jag kommer hem vi får se.

Har även hunnit med att fixa lite med min blogg design är inte nöjd än men det fick räcka för idag.

I morgon så är det praktik som vanligt men vi slutar kl. 12.20 i morgon istället för 13.50 och jag tror att Marissa och Jordan skulle komma och hälsa på på skolan och sedan skulle vi ta en fika men vi får se hur det blir med det var länge sedan vi bestämde så man vet aldrig.

Har varit här mer än halva tiden nu! snart är jag hemma igen, ska bli ganska skönt faktiskt men sorgset att åka härifrån.


Saknar så klart min pojke <3

Kommentarer
elina säger:

och din flicka hoppas jag

2011-09-14 | 16:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback