Torsdag

Idag så har jag varit på praktiken som vanligt, i morgon är min sista dag och jag kommer sakna skolan! Efter skolan så åkte jag hem och somnade på soffan för att sedan börja packa lite med det gick inte så bra så jag somnade om istället. Kl 18 så träffade jag Barbro, Mike, Lisa och Trent på the Olive Garden, en italiensk restaurang som ligger mitt i stan. Vi åt middag, snackade massa och sa hejdå, för jag åker ju hem på måndag! Hoppas på att dom alla kommer och hälsar på nästa sommar! Efter middagen så åkte jag hem till Jessie Mea och Logan. Vi kollade på TV, snackade, lekte med Logan och drack te :) Kom hem alldeles för sent idag igen och väckar klockan ringer om 5 timmar, hejja hejja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback