En gång i Phuket

Idag så vaknade jag kl. 05.30 satt med Olle när han åt frukost och sa hejdå till honom när han åkte iväg till jobbet, sedan gick jag och la mig igen innan det var dags att väcka Angelica på hennes födelsedag! Vi åt frukost i sängen, hon öppnade paket och vi mös med Torsten :) Hade en lektion i skolan innan det var pannkakor till lunch, eftermiddagen spenderades på SF där vi först lyssnade på en mässguru och föreläsning med UF som sedan avslutades med en förhandsvisning av En gång i Phuket! Så rolig film, vi skrattade hela filmen den rekomenderar jag verkligen! Efter bion mötte jag upp Elina på friskis för ett Box pass innan mamma kom och hämtade mig och när jag kom hem åt vi en fin middag med tårta till efterrätt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback