Glad alla hjärtans dag och ett år med Olle idag!

Denna alla hjärtans dag morgon började med en liten sovmorgon och frukost i min ensamhet innan det var dags att ta bussen upp på stan för att träffa en man på Örebro kommun som har hand om boenden för funktionsnedsatta. Jag ska få gå med några dagar nästa vecka troligtvis och se om det passar mig! Hoppas på det bästa för då kanske jag kan sluta jobba på hemtjänsten :) Vi får se hur det blir, hoppas i alla fall på att få jobba där i sommar!

Nu sitter jag i skolan och ska snart börja, efter skolan ska jag träffa älsklingen eftersom att det är alla hjärtans dag men idag har vi även varit tillsammans i ett år! Sjukt vad tiden går fort måste jag säga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback