Stockholm

I går kom jag och Olle hem från en mysig helg i Stockholm. Vi satte oss på tåget i lördags morse för att åka till Stockholm, vilket var Olles 20års present från mig :) På lördagen gick vi runt, shoppade, fikada och chekade in på hotellet där vi tog oss en tupplur innan vi gick ut och åt på en Italiensk restaurang som hette Kol och Kox. Det var god mat, trevlig personal och kvällen blev väldigt lyckad måste jag säga! I går så åt vi en stor hotellfrukost för att sedan gå runt på stan och shoppa och fika innan det var dags att ta tåget hem igen.





Kom hem med en handväska från Beyond Retro, en stickas tröja från Weekday och ett Sabo armband med ett A på som jag fick av Olle :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback